Spring naar content

Employer branding

Medewerkers aantrekken en behouden draait om drijfveren en intrinsieke motivaties. Met ons merkregie model brengen we deze drijfveren, samen met de merkidentiteit en concurrentie, in kaart. We bepalen de employer value proposition. Door vervolgens merk en datagedreven marketing te combineren vertalen we dit naar een trefzekere, overtuigend employer brand.

Met employer branding sturen op resultaat

Ons doel is om een krachtig werkgeversmerk neer te zetten, met alle aandacht voor wat jouw bedrijf doet en wat je werknemers te bieden hebt. Door een brug te slaan tussen HR, recruitment en marketing gaan we verschillende resultaten bereiken:

  • Voorkeurspositie op de arbeidsmarkt
  • Hoge kwaliteit van sollicitanten
  • Meer betrokkenheid onder huidige medewerkers

Employer value proposition

Het lijkt een makkelijke vraag. Een sterk employer brand creëren. Het antwoord vinden we in een gefaseerd proces. Elke fase boekt vooruitgang door op belangrijke kruispunten even stil te staan. Alleen zo komen we dichter bij jouw doel: een krachtige en onderscheidende werkgeversmerk op de arbeidsmarkt. Ons doel is om een werkgeversmerk te ontwikkelen, met alle aandacht voor wat je doet en betekent voor je medewerkers. Een strategisch fundament als basis voor geïntegreerde communicatie.

Employee value proposition

Onze
regisseurs

"*" geeft vereiste velden aan