Spring naar content

E-mailmarketing

E-mailmarketing: dé manier om persoonlijk met je leads en klanten online te communiceren. Maar haal jij er wel alles uit?

E-mailmarketing is een manier om direct te communiceren met je (potentiële) klanten. In tegenstelling tot andere middelen zoals social media, SEO of adverteren heb je bij e-mailmarketing een voorsprong: je hebt al gegevens (in ieder geval een naam en e-mailadres) van je lead.  

Veel mensen denken dat e-mailmarketing achterhaald is. Onzin. E-mail is tot 40 keer effectiever in het aantrekken van nieuwe klanten dan het inzetten dan social media. Mits je het op de juiste manier aanpakt. Het vergroten van je database, je boodschap personaliseren, de klantloyaliteit verhogen en daardoor meer omzet uit nieuwe én bestaande klanten: met e-mailmarketing kan het.  

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Geen titel
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Geen titel
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak leads tot ambassadeurs met e-mailmarketing

E-mailtemplates bouwen, de inhoud van de mails bepalen, formulieren aanmaken en automatische flows inrichten. Na het versturen van mails, het opbouwen van e-mailadressen en zodra de flows up-and-running zijn, gaan we maandelijks optimaliseren. Op basis van vooraf geformuleerde KPI’s zoals aantal inschrijvers, e-mail opens, clicks en conversieratio gaan we gestaag aan de slag om jouw bedrijf op de kaart te zetten met e-mailmarketing.  

Meer rendement behalen met e-mailmarketing? Hiermee helpen we jou:

  • Onderzoek  
  • Strategie 
  • Bepalen KPI’s  
  • Juiste e-mailsoftware kiezen en inrichten 
  • Inrichten templates, mails, flows en formulieren 
  • Maandelijks content bepalen 
  • Rapportages 
  • A/B testen  
  • Testplan 
Merkpositionering pyramide

Onze
regisseurs

"*" geeft vereiste velden aan