Spring naar content

Data analyse

Je hebt maandelijks 3.000 bezoekers, maar toch gaat maar een klein aandeel over op aankoop. Je mails worden geopend, maar niemand klikt door naar de website. Of je bezoekers leggen een product in de winkelwagen, maar rennen weg bij de afrekenpagina. Waar het misgaat? Een data-analyse maakt deze zaken inzichtelijk.  

Met tools zoals Google Analytics of je mailprogramma krijg je inzicht. Je wil niet alleen weten waar het misgaat, maar ook waarom. Onze analyse geeft inzicht in de verschillende obstakels in je website, het gedrag van je bezoeker én het biedt advies om de conversie te verbeteren.  

Zet je data om in concrete actiepunten met een data-analyse

Een data-analyse geeft inzicht in de cijfers. Op basis van je doelstelling en KPI’s krijg je inzicht. In zaken het aantal gebruikers, converteerders, de conversieratio, doorkliks en opens. De data-analyse start met een nulmeting en vanuit daar worden periodiek de rapportages bijgehouden, om de progressie te meten.  

 

Heb je een uitdaging om inzicht te krijgen in je websitebezoekers? Hiermee helpen we jou:

  • Bepalen van doelstellingen & KPI’s  
  • Inrichten analysetools  
  • Periodiek rapporteren op basis van de inzichten  
  • Advies n.a.v. de data-analyse 

Data-analyse als onderdeel van de totale strategie

Je succes vergroten met een online strategie? Een data-analyse is de start. Je krijgt inzicht in je bezoekers en op basis van KPI’s en doelen kun je met onze rapportages de progressie meten. Op basis van datagedreven marketing laten wij je merk online groeien. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?  

Onze
regisseurs

"*" geeft vereiste velden aan