Spring naar content

Conversie optimalisatie

Meer rendement uit je huidige bezoekersaantallen halen: je krijgt het voor elkaar met conversie optimalisatie. Zonder dat je de marketingkraan verder opendraait, haal je méér resultaat uit je huidige budget.  

Met behulp van een merktraject kan je jouw USP’s dromen. Je kent de pijnpunten van je doelgroep en de uitstraling van je website is gelikt. Maar ondanks die toename in bezoekers is er nog geen reden tot een feestje. Op je website vindt weinig actie plaats, verkopen stagneren of je krijgt geen contactaanvragen. Ons conversie optimalisatie-traject rekent hiermee af.  

Behaal meer rendement met Conversie Optimalisatie

Conversie optimalisatie of Conversion Rate Optimization (CRO) zorgt dat je meer rendement uit je bestaande websitebezoekers haalt. Dat rendement meten we aan de hand van de conversieratio: het percentage websitebezoekers dat een actie (conversie) voltooit. Een voorbeeld van een conversie is een ingevuld contactformulier, een handleiding downloaden of directe aankoop in de webshop. 

Heb je een uitdaging om meer rendement te behalen met conversie optimalisatie? Hiermee helpen we jou:

  • Onderzoek  
  • Strategie 
  • Dashboards  
  • UX-designs  
  • A/B testen  
  • Testplan 
conversie optimalisatie model

Onze
regisseurs

"*" geeft vereiste velden aan