Spring naar content

Digital marketing & content

Nienke Jansen - Head of digital

Met ad hoc campagnes bereik je misschien kortetermijndoelstellingen, maar je maakt er geen groeiambities mee waar. Je moet blijven vooruitkijken, analyseren en bijsturen, zodat merkgroei wel binnen handbereik is. We gebruiken datagedreven marketing om strategische, analytische beslissingen te nemen zodat je écht groeit. Daarbij verliezen we onszelf niet in KPI’s, maar behouden we de juiste focus.  

Zo pakken we de regie

Als merkregisseurs behouden we de focus en weten we welk kanaal we inzetten, waar de doelgroep zich bevindt en op welke boodschap waar en wanneer zij zitten te wachten. Vanuit onze eigen ervaringen en benchmarking creëren wij realistische doelstellingen. En door inspanningen meetbaar te maken en KPI’s inzichtelijk in te richten voor de marketing- en communicatieafdeling, weet iedereen wat er speelt en blijven we op koers. 

Google Analytics 4

Google Analytics 4: de voor- en nadelen op een rij

Lees verder
Conversie optimalisatie

Wat is conversie optimalisatie?

Lees verder
Website analyse

Wat is een website analyse?

Lees verder

"*" geeft vereiste velden aan