Spring naar content

Branding & campagne

Ralph Smits - Creative director

Om een sterk merk neer te zetten, is het van belang om de juiste uitgangspunten te bepalen. Je krijgt grip op wie jij als merk bent en wat je identiteit is door eerst de merkessentie te achterhalen. De complexiteit zit ‘m vervolgens in het bepalen van een focus. Samen met jou trechteren we de vertrekpunten en maken we een creatieve vertaalslag. Hierbij gaan we planmatig te werk en nemen de regierol voor een high-standard resultaat. 

Zo pakken we de regie

De kennis van jouw marketingafdeling combineren we met de ervaring van onze merkregisseurs. Samen hebben wij het inzicht om in de wildgroei aan middelen de juiste strategische keuzes te maken voor jouw merk. Daarboven hangt onze onderbouwde en bewezen aanpak voor merkgroei. Werk samen met ons toe naar voorspelbaarheid en neem de regie over je hele merk. 

Vereisten voor begunstigde en betaler Facebook advertenties

Lees verder
Merkpositionering

Merkpositionering: het creëren van een sterk merk

Lees verder
Google Analytics 4

Google Analytics 4: de voor- en nadelen op een rij

Lees verder

"*" geeft vereiste velden aan