Spring naar content

Aantrekkelijk worden
voor toffe peren

Uitdaging

Bij PLUS supermarkten groeien ze als kool. Supermooi natuurlijk, maar daar staat ook tegenover dat de winkels, de distributiecentra en het servicekantoor meegroeien. In man- en vrouwkracht. Van product owner tot aan kassamedewerker, van orderpicker tot aan aspirant ondernemer. In de volle breedte dus. Maak daar maar eens chocolade van.

"*" geeft vereiste velden aan

*
Geen titel
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

onze oplossing

Met ingrediënten als een employer value proposition, een imago-onderzoek en interviews met huidige medewerkers en supermarktondernemers hebben we de essentie van het werkgeversmerk van PLUS verpakt in het thema ‘Werken bij PLUS. Daar word je beter van.’ Want bij PLUS krijgen mensen de ruimte en vrijheid om zichzelf te zijn én om alles uit zichzelf te halen. Bij PLUS is het op volle kracht gaan met die banaan én werken met alleen maar toffe peren! Kortom, een topclub waar ze van goed voetbal houden.

Sterk Plus employer branding

carrièrretijgers en
toffe peren.

‘Goed eten. Daar houden we van.’ De payoff van PLUS als inspiratiebron voor het visuele en tekstuele haakje voor de gehele campagne. Want precies dat hebben we gedaan, mensen in beeld brengen die van goed eten houden. Peren, spitskolen, tijgernootjes, koffiebonen, koeken en gebraden balletjes. Ze vlogen ons (en de fotograaf) om de oren. Een gezonde dosis humor op een bedje van warme persoonlijkheid met een flinke scheut werklust. Lekker onderscheidend.

"*" geeft vereiste velden aan