Spring naar content

een nieuwe dag,
een nieuwe identiteit

uitdaging

Land van Horne gaat met haar tijd mee. In de zorg die ze biedt, in de veranderingen die daarmee samengaan en in haar uitstraling. Want Land van Horne is er om de ander een fijne tijd te geven. Een fijne tijd voor mensen die zorg nodig hebben, en voor mensen die zorgen. Het marketingteam van Land van Horne vroeg ons om dat fijne gevoel vorm te geven in een nieuw logo en een nieuwe huisstijl.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Geen titel
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

onze oplossing

Hoe een bureau een gevoel vangt? Door samen een diepe duik te nemen in de essentie van je merk. Resultaat voor Land van Horne; een échte ‘caregiver’. Niet omdat zorg hun dienstverlening is, maar omdat goed voor anderen zorgen in hun genen zit. Met dit inzicht zagen we een mooi Limburgs landschap voor ons waar een heerlijk zonnetje opkomt. Een plek waar je elke dag jezelf kan zijn. Waar het zondags kleed op tafel ligt, waar je van het uitzicht geniet en op elkaar kunnen leunen. Elke dag een fijne dag samengebracht in een onderscheidende visual identity.

Land van Horne

brand management

Van typografie tot kleurgebruik, van pay-off tot fotografie, we ontwikkelde een design systeem voor een eenduidig en consistent merkbeleid. Verpakt in ons brand management systeem. Zodat niet alleen alle neuzen dezelfde kant op staan, maar ook het gebruik van de huisstijl een stuk gemakkelijker is. Dat is nooit meer voor de zoveelste keer het logo opvragen, maar alles in eigen beheer toegankelijk maken voor marketing en communicatie.

"*" geeft vereiste velden aan