Nu al een mooie
herinnering
Bij een aangescherpt beleid hoort een passende positionering. Samen met de directie en het MT zijn we intensief aan de slag gegaan om de essentie van het merk boven tafel te krijgen. De samenwerking met de ouders/verzorgers van de kinderen bleek de “how” te zijn, en werken aan mooie herinneringen voor later de “what”.
Restyle logo
We krijgen wel vaker het verwijt dat we als eerste het logo willen aanpassen. Desalniettemin, als we het voorstellen is het altijd met een reden. In het geval van Kids Society Erica meerdere redenen: het oude logo paste niet meer bij het huidige beleid en om de een nieuwe doelgroep aan te spreken ontbreekt de toevoeging “kinderopvang”. Het nieuwe logo is simpel en duidelijk geworden en biedt mogelijkheden om een boost te geven aan de branding.
Kinderopvang van nu,
herinneringen voor later
Die goede oude tijd. We gingen in gesprek met ouders die zelf ook mooie herinneringen hebben aan hun tijd bij Kids Society Erica. Het resultaat: warme momenten van toen en nu. Om een traantje bij weg te pinken.

Om door een ringetje te halen
Een huisstijl compleet maken doe je met huisstijlelementen. Bij Kids Society Erica zijn dat de ringen uit het logo. Door ze groot te gebruiken geven de cirkels een speels effect zonder kinderachtig te worden. Want niet alleen de groep van 0 tot 4 jaar moet het leuk vinden, ook de kinderen van de midden- en bovenbouw moeten zich erin kunnen vinden. “En jongens, wat vinden jullie ervan?” “Cooool!”