big smiles deliver
big results
uitdaging
Een werkgeversmerk op de Nederlandse kaart zetten wat zowel de operationele als de staf / management doelgroep aanspreekt en jong talent enthousiasmeert voor een baan bij ISS. Met dit werkgeversmerk willen ze iedereen bereiken die hospitality ademt en werkomgevingen verblijdt met big smiles, sparks en happiness. Doelen: het werkgeversmerk een boost geven en traffic naar de recruitmentwebsite genereren.
onze oplossing
ISS levert gastvrij en mensgericht intelligente oplossingen voor werkplekken wereldwijd. Niet voor niets staan “delivering high quality” en “people who care” centraal in de corporate brandstory van ISS. En tadaaa, ze waren voor onze merkregisseurs de inspiratiebron voor het employer brand. Want, delivering high quality + people who care = delivering high quality smiles. Uitdaging opgelost! Nu nog aan de man/vrouw brengen.

Media- en middelenstrategie
Drie woorden: keep it simple. We focussen uitsluitend op online: LinkedIn, Google Ads en vakmedia – daar waar de doelgroep zich bevindt. Geen tijdrovende en uitgebreide contentuitingen, maar sterke beelden waarin de doelgroep zich meteen herkent. De campagne leent zich ook goed om in te spelen op speciale momenten zoals Blue Monday of de Internationale Dag van de Lach. Dit leidt tot veel traffic. De campagne is later uitgebreid met uitingen gericht op specifieke vacatures. Hiervoor zijn gerichtere campagnes ingezet met een specifiekere doelgroep. Dit leidt tot veel traffic en een stijging in het aantal sollicitanten.
resultaat
In een tijd dat de arbeidsmarkt op z’n kop staat mogen we gerust stellen dat de resultaten buitengewoon zijn. Daar krijg je spontaan een big smile van.