Spring naar content

Woningen waar
leads zo binnenlopen

Uitdaging

Het begon allemaal met een hele concrete doelstelling; DomusCura wil beter gevonden worden! Dit was een hele uitdaging, aangezien de website van DomusCura nog helemaal niet geoptimaliseerd was op het gebied van SEO. Tijd voor ons om hier verandering in te brengen. Daarnaast wilde DomusCura ook graag meer naamsbekendheid genereren en mensen een voorproefje geven van wat ze allemaal, geheel naar wens, kunnen creëren.

onze oplossing

Deze doelstelling vroeg om een gestructureerde aanpak. Door middel van een gedegen zoekwoordanalyse zijn we de content op de website gaan optimaliseren. Ook zijn er, op basis van de zoekwoordanalyse, verschillende Google Ads campagnes opgezet. Daarnaast vroeg het zoekgedrag van de doelgroep om hele specifieke landingspagina’s, welke ook hun intreden op de website maakten. Door de doelgroep van DomusCura helder in beeld te brengen konden we heel gericht starten met adverteren op Facebook en Instagram. En met succes!

Sterk Domuscura social

leads

Het aantal leads liep steeds hoger op en DomusCura had hulp nodig bij het opvolgen van deze leads. Om de warme en koude leads van elkaar te scheiden hebben we e-mail automation in het leven geroepen. Door het stellen van gerichte vragen over de wensen wat betreft een mantelzorgwoning kon DomusCura de warme leads heel gericht van een voorstel voorzien. De koppeling met het Sales systeem zorgt ervoor dat DomusCura direct inzicht heeft in de leads die zij op kunnen volgen. Dat scheelt een hele hoop telefoontjes ;)!

resultaat

Voor DomusCura zorgen de goed vindbare website en de verschillende campagnes voor een constante stroom aan aanvragen voor mantelzorgwoningen.

icon-organischbereik_1 1
%
Stijging organisch bereik
icon-sitebezoekers_1 1
%
Meer website bezoekers
icon-analyse_1 1
Leads per jaar

"*" geeft vereiste velden aan