100% gaan voor
een goed gevoel
uitdaging
Een product waarvan de doelgroep wereldwijd enorm groeit. Daarbij wil je graagje merkidentiteit nog eens goed onder de loep te nemen. Callowfit ontwikkelt de bekende sauzen en dressings, maar dan met 0% vet en toegevoegde suiker. En dit zonder in te leveren op smaakbeleving! Wat begon als een saus voor sporters, is gegroeid naar een populaire saus waar iedereen die maar een klein beetje bewust met zijn levensstijl bezig is volop van geniet. Helemaal omdat het ook 100% vegan, lactose-, aspartaam- en glutenvrij is met minimale calorieën. Deze positieve boodschap mag voor toch iedereen voelbaar zijn!
onze oplossing
Callowfit wil je proeven! Dat specifieke positieve gevoel hebben we met een zinvolle merkmappingsessie goed in kaart gebracht. Er ontstond een concept voor de nieuwe merkidentiteit dat wereldwijd duidelijk is!Geniet voor de volle 100% van sauzen en dressings met 0% vet en toegevoegde suiker! Met Callowfit kun je 100% van de zomer genieten, laat het vlees van je barbecue 100% smaken, en een feestje is pas 100% compleet met Callowfit.

Brand Management
Dit specifieke positieve gevoel proberen we in al onze communicatie-uitingen door te vertalen; van brandstory tot fotografie en van instore displays tot in de social media-utingen. En Callowfit zal dit concept steeds verder gaan uitrollen in verschillende middelen wereldwijd.Verschillende distribiteurs in verschillende landen werken hier aan mee. Daarbij ligt de uitdaging om de merkconsistentie van Callowfit zoveel mogelijk te bewaken. Daarbij helpen we met ‘Sterk Frontify’. Een brand management systeem waarmee gemaakte elementen op een goede, makkelijke en efficiënte manier kunnen verspreiden.