Spring naar content

van medisch
naar menselijk merk

uitdaging

Bosman levert al ruim 85 jaar zorghulpmiddelen. Al vanaf het begin gaat dat met veel kennis, expertise, en op die typisch Brabantse persoonlijke manier. Het zijn de mensen van Bosman die mensen met chronische aandoeningen helpen. Vandaag de dag gaat dat verder dan alleen medische hulp. Want als je mensen écht wil helpen dan kijk en luister je dieper. Naar persoonlijke wensen, gewoonten en behoeftes. Zodat zij hún manier van leven kunnen leven. Tijd voor een rebranding. Van een medisch, naar een menselijk merk.

"*" geeft vereiste velden aan

*
Geen titel
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

onze oplossing

Dankzij een nauwe samenwerking met het marketingteam van Bosman gaven we vorm aan een nieuw logo en visuele identiteit. Met een beeldmerk dat ‘Hart voor positieve kracht’ stevig neerzet en een fris kleurenpalet dat zorgt voor leven in de brouwerij. Om de gehele identiteit kloppend te maken ontwikkelden we een merkdocument gebaseerd op vier merkpijlers; de experts van Bosman, in gesprek zijn en blijven, leef je beste leven en continu in vooruitgang. Zo maakt Bosman van zorg een zorg minder.

Bosman case

zorg 2.0

Zorgprofessionals zeggen het; de zorg moet veranderen. Voor nog betere zorg, maar vooral betaalbare zorg. Bosman neemt het voortouw door van beschermende zorg naar samenzorg te gaan. Via de nieuwe website gaat Bosman het gesprek aan, biedt ze toegankelijk relevante kennis en maakt ze de weg naar jouw juiste zorg makkelijk.

"*" geeft vereiste velden aan