Spring naar content

24/7 gedreven door
een sterk merk

uitdaging

24/7 Chauffeursdiensten stond voor een dilemma. Gaan we met onze merken verder onder één merk, of niet? Durven we het risico aan om onze andere merken te beëindigen? Hebben we voldoende slagkracht om onze doelgroepen mee te nemen in de transitie? En hoe doen we dat dan? Wegen de kosten op tegen de baten? Aan ons de vraag om de voors en tegens te onderzoeken en tegen elkaar weg te strepen zodat 24/7 Chauffeursdiensten een weloverwogen keuze kon maken om hun weg naar succes te kunnen voortzetten. Here we go!

onze oplossing

Voor een internationaal uitzendbedrijf in de transport en logistiek branche dat wil opschakelen in internationale groei is er eigenlijk maar één oplossing. Eén sterk merk. Met de merkeigenschappen doorzettingsvermogen, professionaliteit en persoonlijke aandacht gebundeld in de nieuwe naam en pay-off: 24/7 drive, driven by people. En als je dan toch met vernieuwing bezig bent, dan ook maar meteen een nieuw logo en passende visual identity. Een perfecte kans om met alle doelgroepen de band te versterken en nieuwe kansen te benutten.

introductiecampagne

Hoe vertel je iedereen dat je met nieuwe energie verder gaat? Juist ja, met een nieuw energiedrankje speciaal voor onderweg. Geen rode stier, maar oranje paardenkrachten. Om samen te proosten op het nieuwe merk. Via een mailing richting klanten, displays met blikjes voor chauffeurs, PR activiteiten en een verfrissende video bereikten we 24/7 aandacht.

"*" geeft vereiste velden aan